skozi igro otroci doživljajo in spoznavajo glasbena dela in glasbene dejavnosti, ki tako postajajo del njihovega življenja;
se glasbeno ustvarjalno izražajo, pojejo in igrajo na enostavna in orffova glasbila;
ob glasbenih dejavnostih si razvijajo posluh za ritem, melodijo, glasbeno pomnenje, glasbeno domišljijo, muzikalnost;
si razvijajo glasbeni okus;
spoznavajo glasbene instrumente;
ob glasbenih vsebinah in v povezavah z njimi si razvijajo umske sposobnosti in osvajajo širše moralno etične vrednote.
Glasbena pripravnica
otroci si skozi različne oblike glasbenega dela razvijajo pozitiven odnos do umetniškega izražanja in do vključevanja v glasbeno šolo;
si ob različnih vsebinah, dejavnostih in glasbenodidaktičnih igrah razvijajo glasbene sposobnosti, kot so: posluh za ritem, melodijo, glasbeno pomnenje, glasbeno domišljijo, muzikalnost;
osvajajo glasbene pojme;
udeležujejo se nastopov učencev glasbene šole;spozn
avajo teoretične zakonitosti glasbe.
Instrumentalni pouk in nauk o glasbi
učenci si razvijajo glasbene sposobnosti v skladu s psihofizičnim razvojem;
si oblikujejo sposobnost umetniškega izražanja in glasbene reprodukcije;
si oblikujejo pozitiven odnos do glasbe in širše kulture;
osvajajo glasbena znanja, ki jim omogočajo lastno orientacijo v glasbeni kulturi;
si razvijajo pozitivne osebnostne lastnosti, umetniško in estetsko tenkočutnost ter komunikativnost;
si razvijajo glasbeno ustvarjalnost;
se vzgajajo v bodoče uporabnike glasbenih in drugih kulturnih vrednot;
pridobivajo si sposobnost za nadaljni glasbeni študij za poklic glasbenika-instrumentalista in profesorja glasbe.
Ples – balet
prebujajo v sebi interes in ljubezen do plesa in plesnega izražanja;
spoznavajo svoje telo kot instrument za plesni izraz;
razvijajo smisel za plesno kulturo in sposobnost vrednotenja plesa in drugih zvrsti umetnosti, povezanih z njim;
spoznavajo osnovne plesne elemente;
razvijajo sposbnost koncentracije ter gibalni in glasbeni spomin;
razvijajo sposobnost posnemanja;
razvijajo občutke in zaznavanja (gibalne, vidne in slušne zaznave);
razvijajo koordinacijo pri gibanju;
razvijajo gibalne sposobnosti telesa in fizično kondicijo;
spoznavajo bogastvo plesne zakladnice in njene ustvarjalce;
razumejo temeljne plesne in glasbene zakonitosti;
spoznavajo oblike in zvrsti plesa;
vrednotijo gledani ples;
se usposabljajo za individualno in skupinsko ustvarjanje;
spoznavajo možnosti in zahteve nadaljnega plesnega izobraževanja.
Komorne skupine, pihalni, kitarski in harmonikarski orkester
glasbena šola vzpodbuja učence k skupnemu muziciranju;
učenci si v skupinski igri pridobivajo sposobnost prilagajanja, obzira do soigralca in usklajevanja s skupino;
pridobivajo si smisel za kolektivno delo in čut odgovornosti.